sobota 28. června 2014

Favourite youtubers

Ahoj všichni:)

Dnešní článek bude, jak už vám asi z názvu došlo, o youtuberách. (Možná youtubeřích, nevím jak se to skloňuje:((:D). To je jedno. Takže taky budou rozděleni do jednotlivých kategorií, nejspíš podle toho z jaký země pocházejí, podle toho jakýho jsou pohlaví a možná ještě podle toho, jestli se třeba zabývají beauty nebo něčím jiným a tak:) Celkově na yt odebírám 365 kanálů, z čehož nejvíce tvoří asi zpěváci, ale hodně jich je i youtuberů:D Asi to bude trošku delší, za což se omlouvám, ale pokusím se to co nejvíc zkrátit-_-:D

FOREIGN YOUTUBERS

GIRLS

Bethany Mota (Macbarbie07)


Takže upřímně si myslím, že ti z vás, kteří yt sledují třeba delší dobu nebo tak, ji určitě znají. Bethany je youtuberka, s kterou jsem já začínala. Její videa jsem sledovala jako ty první a díky ní jsem začala objevovat i jiné. Pamatuju si, že dřív její videa vycházela častěji, ale je pravda, že když už teď nějaké video vydá, tak je vidět, že na něm sama odvedla kus práce a nemusí se za něj stydět.:) Její videa si vždycky pustím ráda i znova a její 'BLOOPIES' na konci mám nejradši ze všech. Takže kdo neviděl tak určitě doporučuji:) Ještě dodám že točí nejen beauty videa, ale i DIY, rutiny a na speciálním kanále jsou i nějaké vlogy.:)
speciální kanál: https://www.youtube.com/user/BethanysLife

acaciacutie (Acacia Clark)



Další je Acacia, kterou taky určitě všichni znáte. Jestli ne jako youtuberku, tak určitě z fb a dalších takovýhlech sociálních stránek, protože asi před rokem byla na všech fotkách s různýma popiskama.:) To byla ještě blondýna a taková nevinná:D Nechci ji nějak soudit, ale asi všichni poznali, že jak se obarvila a sundali ji rovnátka, tak už to není ta roztomilá Acacia:D Její videa mám docela ráda, protože i ten její styl se mi teď docela líbí, libuje si v černý barvě a mně se to líbí, že se nebojí ukázat něco jinýho:)

AlishaMarie (macbby11)


Alishu sleudju sice krátko, ale už sem si jí oblíbila.:) Nevím, co bych k ní měla víc napsat, strašně se mi líbí její styl a videa jsou opravdu hezky zpracovaný:)

BeautyLiciousInsider (Chelsea Crockett)


Zrovna tuhle mám docela dost ráda.:) Chelsea se mi sice moc nelíbí po vzhledový stránce, ale jako osoba mi přijde strašně příjemná a otevřená k lidem. Je vtipná, a jako i u většiny ostatních zahraničních youtuberů, tak i u ní jsou videa dokonale zpracované:) A pokud ste někdo neviděli její video cestou od zubaře nebo něco takovýho, tak se určitě podívejte:D - https://www.youtube.com/watch?v=z1WFYncSmr0&list=UU6uoNgqjoiZd27Ea0a5hXzw

CutiePieMarzia


Takže na Marziu jsem přišla hlavně přes Pewdieho. Je to jeho přítelkyně:) U ní mě baví hlavně videa s ním a potom taky ty videa, kde jsou jejich psi. Ale jako celkově ji mám ráda:) Je strašně hodná a má zvláštní hlas:D

blogilates


Blogilates se věnuje hlavně cvičení a celkově zdravému životnímu stylu. Přidává videa, ve kterých ukazuje jak ona sama cvičí a jak si vyrábí různá jídla. Mám jí ráda a přijde mi, že svojí dobrou náladou při samotném cvičení motivuje víc a víc lidí.:)

eleventhgorgeous (Tracy and Stefanie)


Takže upřímně zrovna tyhle dvě nemám moc ráda, takže nevím, proč jsem je sem vlastně dala:D ale jako na nějaká videa se taky ráda podívám. Ale někdy mi přijdou strašně nesympatický a až moc umělý. Ale tak 100 lidí 100 chutí, takže někomu jinýmu mohou vyhovovat:)

Meghan Rienks


Meghan mám strašně ráda.:) Podle mě je sympatická a zábavná. Nebojí se udělat si srandu sama ze sebe, což je v dnešní době docela vzácnost:D Takže za mě určitě doporučuji.:)

MayBaby (Megan DeAngelis)


Jakoby nevím, co k ní napsat:D jo a jen tak btw. na týhle fotce vypadá trochu jako anorektička, ale určitě není:D Je normálně hubená:)

Zoella


Zoellu taky určitě každý zná:D Sleduju její videa, ale poslední dobou mě už ani tolik nebaví. Ona samotná o sobě mi přijde.. ne jako špatnej člověk nebo tak, ale prostě někdy mi přijde nepřirozená a jejímu humoru kolikrát nerozumím. Ale je to taková klasika:D:)

SierraMarieMakeup (Sierra Furtado)


Sierru mám v poslední době úplně ze všech nejraději. Má už vlastní byt, je mi strašně příjemná, a proto se ráda dívám i na její videa.:) Ze začátku, musím přiznat, jsem ji nemusela, ale s odstupem času jsem si k ní našla cestu:)

C0OK1EMONSTER (Adelaine Morin)


Už fakt nevím, co k jednotlivým youtuberům mám psát, protože mi přijde, že se furt jen opakuju:D  Adelaine je ze všech asi nejvíc taková bláznivá, což mám ráda.:)

BOYS

PewDiePie


Pewdieho určitě každej zná. Je původem ze Švédska a točí videa už celkem dlouho. Celkově má něco kolem 27 mil. subs., což je, když si představíte, víc jak dvakrát celá Česká Republika. Mám ráda jeho humor a na to, že let's playe u ostatních ráda nemám, tak u něj ano. Věnuje se i charitě, což je jen další plus navíc.:)

GoGoManTV


GoGo je jen ze Slovenska, ale i tak je to zahraničí, takže je v téhle části článku.:) GoGo je jeden z nejúspěšnějších youtuberů na CZ/SK scéně. Třeba teď odcestoval do Ameriky, nejdřív no NYC  a potom do LA. Normálně bych to asi každému záviděla, ale u něj se ráda podívám na různé fotky a videa odsud, protože je v nich vidět, jak je za tuhle příležitost vděčný a opravdu si to užívá, a proto mu to i já přeju. Jeho humor je, myslím, sympatický každému:) 

CZECH YOUTUBERS

GIRLS

Teri Blitzen (Teri Hodanová)


Teri je jedna z mých nejoblíběnějších youtuberek v ČR. Dříve přidávala hlavně beauty videa, ale teď už i jiná. Myslím, že každý si u ní něco najde. Její videa jsou kvalitně zpracovaná a je vidět, že si s nimi dala hodně práce.:) Takže kdo nezná, tak určitě doporučuji.

Makyna016 (Markéta Poláková)


Pokud znáte Teri, tak znáte určitě i Maky.:) Nechci je nějak házet k sobě, ale už spolu měly několik společných videí. Makyna mi přijde jako dobrý člověk, který se snaží motivovat jak mládež, tak i ostatní, třeba v boji proti akné, což je strašně milý. :D:)

TheTeenGirlLooks (Anet Bártová)


Anet se mi zdá strašně sympatická a usměvavá.:) V jejích videích mi přijde jako otevřený člověk, který si na nic nehraje. A i přesto, že jí je jen 13, tak si myslím, že chování už má lepší, než někdo jiný, kdo je i starší.:) Úprava videí se mi líbí nejvíc ze všech v ČR a taky se na některá podívám ráda znova.:)

Natálie Novotná


U ní se mi strašně, ale fakt strašně, líbí její styl oblečení a celkově jejího vzhledu.:) Na yt nemá sice ještě tolik videí, jako třeba Teri nebo tak, ale tak zase je to o důvod navíc se těšit na každé nové video:) Určitě doporučuji.

GetTheLouk


GetTheLouk se věnuje už opravdu vysokému levelu v líčení. (nevím jak jinak sem to měla nazvat:D) Ten, kdo se rád líčí (hlavně se zaměřuje na oči a jejich úpravu) by se měl podívat na její videa. Je vidět, že práci s kosmetikou opravdu rozumí a na nic si nehraje. Každý si u ní najde to své, ať už má raději výrazné líčení nebo klidné apod.:)

Shopaholic Nicol


Nicol je strašně milá a sympatická. Asi nejvíc ze všech, které znám.:)

StyleWithMe


Fakt už nevím co psát, ale taky ji mám strašně ráda:D:)

Ostatní české youtuberky, které sleduju: Nici Koderová, The Wendy, Gabriela Heclová, BeeKeyChannel, EvsLook (SK), Julís Linguerri, Looksby Sabbi, Flabgee, Jull o'Brien, All Sarah All, Carrie Kirsten, petralovelyhair, TheEny, AnittaBall, ViviShmivi, atd. atd. atd.:D

 BOYS

TvTwixx


Omouvám se, ale prostě nešel najít lepší obrázek, kde by byli všichni. TvTwixx mám celkově hodně ráda, ale nejvíc oblíbenej z nich je asi Andy, protože prostě mi přijde nejvíc vtipnej a tak.:) Ale mám ráda i zbytek z nich. A hlavně obdivuju Dannyho za to, jak dokáže sestříhat každý jejich video a stíhat dělat i zbytek věcí:D:)

MadBros (Premi a Prooxy)


Premiho a Prooxyho mám taky hodně ráda. Jejich videa jsou vtipný a když mám špatnou náladu, tak se na ně podívám a je mi líp. Raději mám asi o trošku Prooxyho, ale to nic nemění na tom, že dohromady sou nejlepší.:)

Ostatní čeští youtubeři, které sleduju: Vadak, AtiShow, JohnyValda, Smusa, ViralBrothers, Vidrail

Taaaaakže, jako bylo toho opravdu hodně, proto jsem už tady na konci u české scény podrobněji vypsala jen některé a zbytek sem pak napsala do těch, které jen sleduji.:) Tak snad vám to nevadí a omluvíte to. Děkuji za přečtení a těším se na shledanou u dalšího článku, ahoj:) 
PS: Určitě se podívejte sem! feelingsoflittleteen.blogspot.cz































Žádné komentáře:

Okomentovat