středa 25. června 2014

32 faktů o mně


Ahojiny! 

Jo vím, ten pozdrav byl fakt divnej.. ale tak who cares:D
Takže tohle bude těch několik faktů o mně, konkrétně 32. Nevím proč zrovna 32, ale to číslo mě napadlo:)
1. Jmenuju se Anna Matyášová
2. Je mi 14 let
3. Mám jednoho bratra, kterej je o 5 let starší a chodí na školu v Děčíně:)
4. Mezi mý oblíbený seriály patří třeba PLL nebo AHS, ale ráda koukám i na Simpsonovi, Mentalistu nebo třeba Dva a půl chlapa:D
5. v NHL je můj oblíbený tým Pittsburgh Penguins, hlavně kvůli Crosbymu:D ale ráda mám i Chicago Blackhawks.:)
6. Vždycky na začátku roku si řeknu, jak si budu zapisovat úkoly do deníčku a vydrží mi to asi tejden:D
7. O prázdninách se taky těším strašně do školy, ale pak, když tam přijdu, tak si přeju bejt doma:D
8. Mám ráda bubble tea, ale nemám ráda ty lidi, který si ho furt fotěj a myslej si, jak je to drsný
9. Nemám ráda lidi, který souděj ostatní podle toho, co má.. Třeba když má někdo iPhone a ostatni mu hned nadávají jak je rozmazlenej-,-
10. Zároveň taky nemám ráda lidi, s kterýma není sranda, jsou vážný a tak.
11. Strašně se těším na léto:D
12. Vůbec se mi nelíbí Augustus ve filmu TFIOS, ikdyž v knížce ho popisujou jak je krásnej a tak:D
13. Celkově se mi víc líbila knížka, než film:)
14. Fotbalu moc nerozumím, ale mám ráda Neymara, protože je prostě strašně hezkej:D Čímž se dostáváme k tomu, že na MS nejvíc fandím Brazílii:)
15. Jeden oblíbenej film nemám, je jich víc.:) Třeba má mě rád, nemá mě rád, Rychle a zběsile 1-6, On je fakt boží a tak:)
16. Mám ráda nakupování, ale pak sem smutná z toho, kolik sem utratila peněz-,-
17. Nerada chodím na veřejný koupaliště, protože sem strašně neopálená:D
18. Vždycky když jsem nervózní, tak zblednu a je mi na blití:D ale tak to má asi většina lidí
19. Ze sladkejch věcí mám nejradši pendreky, jakýkoliv
20. Ráda chodím ven, hlavně třeba v létě navečer
21. Nejoblíběnější pití je asi Pepsi a takovýhle sladký nezdravý nápoje:D
22. z Arizony čajů mám nejradši tu broskvovou:)
23. Nemám ráda lidi, který maj rádi nějakou populární osobu a přidávaj s ni příspěvky a všechno a potom se chovaj, jako kdyby tu celebritu nikdo jinej kromě nich nemohl mít rád a tak..
24. Ráda si stahuju obrázky z We heart it, jsou tam strašně krásný:)
25. Nikdy jsem nepochopila tumblr, ikdyž je pravda že jsem se o to ani moc nesnažila:DD
26. Ze sociálních sítí jsem nejvíc aktivní asi na fb, instagramu a snapchatu:)
27. Oblíbený jídlo je skoro všechno, ale hlavně asi ravioli nebo hawaii pizza:)
28. V zimě mám vždycky víc chuť na sladký a v létě na slaný:D
29. Ráda si doma dělám takový "drinky", připadám si pak jak někde na párty třeba na Ibize:D
30. Docela mě baví i píct a celkově vařit
31. Když sem byla v Anglii, tak se mi tam moc nelíbilo. Nebo jako jo, ale nebylo to tak super jak sem čekala:D
32. Je mi líto, že už se nebavím s tolika lidma, jako sem se bavila dřív. Ale na druhou stranu jsem jich zas hodně poznala a za to jsem ráda.:)
         Já na sociálních sítích       ig: instagram.com/andulka_mat
                                                     snapchat: anduuuuulka
                                                     skype: andulililinka1




Pár obrázků nakonec.:)
1. Část brazilskýho týmu na MS
2. Sidney Crosby:)
3. Neymar Jr.
4. Moje fotka:):D

Děkuju za přečtění a uvidíme se u dalšího blogu, ahoj:)



Ahoj! 
Nevím, jak začít.. Ahoj jako pozdrav většinou moc nepoužívám, ale jelikož nevím, kdo si tenhle blog bude číst a tak, tak jsem to použila.
Už delší dobu projíždím internet, což by nebylo nic tak nezvyklého, ale čím dál častějc tam narážím na různé takovéhle blogy, jak profesionální, tak amatérské.. Od lidí, kteří je píšou jen tak pro radost, že je to baví a nebo z nějakých jiných důvodů. Proto jsem se já rozhodla, že bych také mohla začít. Tenhle blog budu spíš psát jen pro sebe, ale samozřejmě že budu ráda za každého čtenáře navíc, ikdyž nevím, kde by zrovna na můj článek přišli.:D:)
To byl jen takový úvod. Teď se asi pustím na nějaký další článek, nejspíš to bude nějaký určitý počet faktů o mě, abyste mně alespoň trošku poznali.:) 

Žádné komentáře:

Okomentovat